meningsfull dag?

vaknade av att mormor ringde klockan 6 med
"hejheej, vad önskar du dig av tomten?" (med underbar finlandssvensk dialekt)
"ehh, va? ja jag är vaken, och jag vet inte mormor, vi får prata om det sen"
haha, wtf? vem kan svara på en sån fråga vid den tidpunkten på dagen?

i alla fall, traskade jag iväg till jobbet vid 7 och var hemma igen vid 15. skallebank och magont som jag hade stupade jag i sängen med en gång och jag vaknade inte till liv förrän 18. hade missat träningen och allt, väldigt oansvarigt!

promenerade iväg för lite mysig granshopping vid torget, det är mycket slitsamt att bära en gran må jag säga, och mina stackars armar var fulla av mjölksyra när det var dags för att pynta den, snälla tyck synd om mig.

middag och lite tv-tittande.

och nu sitter jag här vid min nya blogg och känner mig otroligt givande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0