nyår(D)

jag känner mig lite stressad över min nyårsoutfit... det känns som att nyår blir så stort och allt ska vara finfint och perfekt. så imorgon ska jag upp tidigt och se om man kan hitta snygga röda pumps och en snygg röd kuvertväska... min ekonomi ser inte så ljus ut just nu så jag hoppas verkligen på att hitta nåt billigt.

så, idag börjar förberedelserna, ahhh... raka benen, noppa ögonbrynen, fixa naglarna, färga håret, smörja in sig med brun utan sol.... vad mer? tvätta byxorna jag tänkte ha, det lutar faktiskt åt byxor och ett fint linne jag köpte på newyorker igår, varför har vi inte den affären i malmö? den var superbra. brukar alltid tycka det är svårt att hitta snygga festlinnen, men där hittade jag 5-6 stycken och de flesta satt ändå snyggt. PLUS att de hade väldigt prisvärda saker. go centersyd!  haha observera: detta är ingen modeblogg!

anyways... jag hatar början på året, januari är en fruktansvärt jobbig månad:S man hinner komma så långt som till december sen börjar vi om på noll igen, väldigt frustrerande.
i januari börjar min stenhårda diet, den andra för att vara exakt. den andra till den fjortonde går jag på strikt svältdiet så beware säger jag bara, jag kan vara lite cranky när jag är hungrig.
jag har även bestämt mig för att inte gå ut på hela månaden, så den kommer bli riiiktigt lång.
jaha, vad mer då? ja, det var nog itne så mycket mer...

gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0