att vara eller att hmm?

inte kommit på nåt intressant än....

men det skiter jag helt och hållet i, min diet är nu avslutad och jag lyckades gå ner 4 kg. inte illa.
sen blev jag så glad över att dieten var över så jag tryckte i mig 3 påsar chips, ostbågar och 2 liter glass....vägde mig efteråt... och hade gått upp till min ursprungsvikt igen, jag gjorde ett gott försök i alla fall..

jag väntar på svar ang. en tjänst jag blivit lovad, men eftersom att min chef är något av ett stolpskott kan man ju inte förlita sig på något som kommer ur hans flabb. har nästan bestämt mig helt för att sluta om jag inte får den förbannade tjänsten.

frågan är; vad ska man göra här näst?

kommit fram till några förslag...

1. bli en sån som vinkar in bilar på fartyg.
2. börja på "klottrets fiende nr1"
3. städerska i brandstationens omklädnings- och duschrum.
eller sist men absolut inte minst...
4. börja på fabriken där man tillverkar den där lilla plastsaken längst ut på skosnörena.

hyfsat bra förslag va?

ska faktiskt spåna vidare på det där ett tag...återkommer med vidare info.

tack hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0