insomnia

jag kan inte sova, fan fan fan.
totallyfuckedupsleepingdisorderdeluxe, jag är trött så det bara visslar om det, but still... i can't get no sleep. sjukt bra låt! ligger nog i topp tio på min lista, eller tjugo kanske.

inatt bestämde jag mig för att börja plugga, så idag traskade jag bort till komvux och skrev in mig.
nu skola det studeras som aldrig förr!
psykologin ska bli särskiltl intressant då en god vän har berättat en del om freud, ett ben och en toalett, im telling you... it was nasty!
engelska b, viktigt, viktigt. förstår inte varför vi aldrig läste det i gymnasiet.
människa, socialt och kulturellt, skulle vara en lätt kurs så why not?

men nu när jag ska läsa på distans behöver jag ju en ny dator, lovely!
ska kasta ut den här otympliga lådan och köpa mig en laptop. tycker jag förtjänar det efter att haft samma jävla värdelösa dator i 6 år, nä jag skojar inte, S E X långa år. eller jo, jag skojar nog, det är nog "bara" 4 eller nåt.

hursomhelst känns det som att saker och ting börjar röra sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0