onsdaaah

ja, känner mig manad att skriva om något idag... vad vet jag inte riktigt.

hmm... 5 dagar kvar på min diet och det är riktigt påfrestande måste jag erkänna. men det är inte värt att avbryta när man verkligen börjar känna/se resultat, så det känns jättebra faktiskt. har man klarat åtta dagar klarar man fem till, bara man är disciplinerad. har inte vägt mig igen, vill inte göra det förrän jag är klar, känns mer spännande så.:)

ska jobba idag, det är lite jobbigt med tanke på att jag knappt har någon energi för tillfället, men det får helt enkelt gå.

vad mer... har lite tankar om en person sedan nyår, inte bra, vill gärna släppa dem men det går inte. det avskyr jag med mig själv, jag fastnar för någon, sen kan jag inte släppa det helt enkelt. istället maler tankarna runt i huvudet hela tiden dag som natt. obsessar helt enkelt. sjukt jobbigt. jag har länge funderat över om jag skulle kunna förvandlas till en riktig galning som jagar mina "Byten- de jag obsessar över" haha, förmodligen inte... det är jag för stolt för. hur som helst, jag önskar jag var mer våglig, vågade ta för mig mer helt enkelt. "hej jag vill ha dig...kom hit";P "va? vad sa du? vill du inte? tsss... your loss". självkänslan är inte riktigt så hög, tyvärr.

nåväl, sitter här med mitt svarta kaffe, smakar illa som fan, dricker inte kaffe i vanliga fall men nu måste jag:(
dumt nog drar jag ut på det, det tar ungefär en halvtimme att få ner allt, å i slutet är det nästintill iskallt, vilket bara är ännu värre.

mm, jag ska sluta röka, men inte ännu, klarar inte av att vara utan mat PLUS cigg samtidigt, ett monster hade fötts! så rökstoppet får bli ett senare projekt, men jag ska klara det, det lovar jag.

återkommer med nåt mer intressant inom snar framtid hoppas jag!

have it so goood mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0