stupid fucking list.

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
inget av det. men måste jag så, näsan.
2. Vara seriös eller rolig? olika från dag till dag.
3. Dricka röd eller grön mjölk? blå är den i malmöööe.
4. Brinna upp eller drunkna? bränn mina ben så ni kan dränka resten av kroppen.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? ouff... svårt val, kan jag återkomma?

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? ja.
2. Sol eller måne? sol.
3. Vinter eller höst? höst.
4. Vänster eller höger? höger, vänster, vänster, höger, mitten, upp å ner. palla? det håller jag för mig själv, men jag kan ju avslöja så mycket som att jag är...högerhänt.
5. Soligt eller regn? ge mig ösregn och kyla, öhh..c'mon. SOLIGT! eller? soligt regn kan va mys ibland på sommarn.
6. Vaniljglass eller chokladglass? none.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 14:20
3. Fullständigt namn? m i r a.
4. Vart vill du bo? vi drar till malmö, vi drar till malmöö. vem pra bahia, brasilien är min stora dröm. så nåt av dem, en låt som passar mig helt enkelt.^^
5. Hur många barn vill du ha? kan man svara på det innan man ens fått stt första? det kanske visar sig vara ett helvete? kanske kommer jag vilja adoptera bort ungen, vem vet. det finns många scenarium.
6. Vill du gifta dig? ja, eller njaa, i dunno.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar, skar gjorde man bara på dagis. vart scar han sig?
8. Har du ätit sushi? ja, and it was goohoood, so i did it again, and again, and again...
9. Favoritglass? SORBET ftw dude. höhö. jag älskar verkligen sorbet.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2, havrefras och kellogs- vanliga cornflakes.
11. Humör? helt okej, har inte ätit nåt än, men dte kommer det kommer.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nä, vem fan vill syssla med sånt?
2. Sjungit? ja, jag sjunger alltid.
3. Blivit kramad? läs, fråga 1.
4. Känt dig fånig? nja, känner mig fånig när jag sms:ar och inte får svar på ett dygn.
5. Saknat någon? njaae, vet inte riktigt.
6. Dansat galet? ja, faktiskt. men galet å galet... dansade till neyo igår på mitt rum, inte så galet kanske.
8. Klippt håret? nej.
9. Gråtit? nä.
10. Ljugit? nope, i dont do lying. id like to keep my pants... u know..liar liar pants on fire. oh my, jag är så torr.
11. Blivit kysst? ja, nån försökte kyssa mig som faaan alltså, men jag gjorde inget tillbaka, därav svaret på fråga 1.

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? inte vad jag vet.
2. Har du en hund? jaaa, å jag bär runt på honom i min lilla LV-väska tithihihihi, för han är en liten chiuaua. skämtåsido, har en cocker spaniel, han är skitsöt men lite retarded.
3. Tycker du att du är attraktiv? ibland, men oftast inte.
4. Sover du helst själv eller med någon? för andras säkerhet är det nog bäst att jag sover ensam. ahahah, det där lät inte bra...
5. Tror du på spöken? ja, varför inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0