vill man va fin får man lida pin.

ja, nu har jag hållt på i sex dagar... sex dagar och 3 kg mindre... wiho.

jag kan inte beskriva vilket sug jag har på diverse grejer, blablaaa maaaat, jag dagdrömmer om mat och jag drömmer om det på natten, allt handlar om mat just nu och igår tvingades jag att äta broccoli...fyfan. men om en vecka smäller det! smålandsrulle och fondue står på menyn när jag är klar. GOTT!

iaf, helgen har bestått av jobb, jobb och jobb. min diet hindrar mig från att göra rätt så mkt. men vit månad it is och det ska bli härligt när man har nått sitt mål. alltså, sju dagar kvar, en vecka, en evighet. ingen utgång förrän den tjugofemte... och jag LOVAR, det är starkt gjort om jag klarar det...haha.

nu ska jag iväg och tröstshoppa på mobilia, jag har köpmani så det kliar i fingrarna...

off i go.

Kommentarer
Postat av: Caroline

wow.. hur gårre me rökningen då?

2008-01-07 @ 18:03:14
URL: http://www.carolinebach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0