.

ett tag sedan jag skrev... vad är nytt?

var en vecka på gran canaria med killen i mitt liv... myyys. blir 5 år på nytt i din närvaro<3
playa del ingles, haha! det perfekta man-on-man-hang-out-make-out-stället... riktigt skoj att spana på killar som är typ tusen gånger mer kvinnliga än mig iklädda string å litervis med flottig sololja... sött!
där var riktigt mkt röj också, nattklubbar och barer till tusen! kanske inte det mest ultimata stället för ett nyförälskat par egentligen. men jag å min babe hade riktigt mysigt, skoj och romantiskt mest hela tiden. underbart skönt var det! längtar redan bort igen...

så det är därför jag drar iväg med tjejen i mitt liv inom kort... 2 veckor i bulgarien. back to fjortis, hell yes!;D

en flytt är inplanerad inom snar framtid dessutom... få se hur allt löser sig med lägenheter och mojs!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0