broccolicheese

idag har det inte hunnit hända så mycket, vaknade vid tolv, skulle egentligen gått upp vid 10 men jag hade så bultande huvudvärk så jag sov vidare... ska snart jobba! orkar inte egentligen...

var på stippes igår och handlade "chilicheese" efter jobb, var så jääävla sugen. så kom jag hem och skulle hugga in.
de smakade så konstigt, kunde inte känna det där stinget efter nån chili... och de såg så konstiga ut inuti.
till sist förstod jag att det faktiskt inte var nån chili i, det var broccoli?!
Jag hatar verkligen broccoli, eller hatar å hatar. jag ogillar det, och vill framförallt inte ha det i mina "chilicheese".
igår var överlag ingen bra dag, så jag blev rasande och gick hela vägen tillbaka till stippes för att ifrågasätta varför där var broccoli i dem? "tänk om jag hade varit allergisk?" jaja, jag fick tillbaka mina pengar och allt var frid och fröjd igen.

året har gått så snabbt, vart tog det vägen?
"snart" är det nyår igen, vad händer detta året?
vanligvis hatar jag januari, allt är så långsamt och kallt.
men inte denna gången! då ska jag till värmen och fan vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0