tradera

tradera är så himla beroendeframkallande, har jag väl gått in där och tittat så fastnar jag... jag går in flera ggr om dagen och kikar efter nya roliga saker.
man hittar en hel del bra auktioner men även en del udda!
häromdagen såg jag att en hade lagt ut ett dl-mått i rostfritt stål, minns inte om folk hade budat eller om det var utropspriset, men 3kr? haha, är det verkligen värt besväret?
en annan sak som förundrar mig är alla dessa dildosar, lösvaginor och andra sexleksaker. även om de ska vara helt nya och oanvända... ja, jag vet inte.
jag har iaf budat hem 13 piercingsmycken till naveln och två sjalar... inte för att jag vet vad jag ska göra med alla smyckena, snacka om överflöd, men det handlar nog mest om den där lilla spänningen man känner när budandet sätter fart. ibland är det nästan som att man exakt bara budar för budandets skull och inte för produkten i sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0